Tiltrekning. Vurdering. Utvikling. Bevaring.

Tar man en titt på vår bransje, er det mange meninger om hva Talent Management er. Er det en personlighetstest med etterfølgende feedback? Er det et fire timer langt intervju som utfordrer kandidatens styrker og svakheter? Eller er det en tredje ting?

For oss er det ingen tvil. Talent Management er alt det overnevnte – og mye, mye mer. Det er, kort sagt, utvikling av mennesker.

Talent Management skjer ikke av seg selv.

 

Hos Hudson Nordic kombinerer vi våre test- og assessment-verktøy med effektive og veldokumenterte metoder og prosesser når vi hjelper våre kunder med å tiltrekke, utvikle og bevare ledere og spesialiser. Alt sammen krydret med hundre prosent transparent kommunikasjon.

Faktum er nemlig at virksomheter og organisasjoner kun er så gode som menneskene de har ansatt. Av samme årsak burde ingenting være viktigere enn tiltrekning, utvikling og bevaring av de dyktigste og mest engasjerende medarbeiderne.

Tiltrekning av dyktige medarbeidere er dog én ting. Men å lage en strategi for utvikling og bevaring av den enkelte medarbeider – og holde seg til planen basert på innsikter i personens potensiale og ferdigheter – er en helt annen.

Du vet

hva du har.

 

Men vet du også hva du ikke har?

Som erfaren partner med dyp innsikt i hele medarbeidernes livssyklus, bringer vi struktur, erfaring og konkrete HR-løsninger på bordet når vi møtes til en prat om din virksomhets utfordringer.

Vil tilbyr en rekke initiativer og aktiviteter som støtter opp under nettopp den utfordringen du står ovenfor. Kanskje har du som leder bruk for å få en «second opinion» på din sluttkandidat? Eller kanskje har du – eller dine nøkkelmedarbeidere – nettopp nå muligheten til å få litt ekstra utvikling?

Hva enn det er, så kan vi hjelpe. Vi har dyktige sertifiserte assessorer, som alle har samme perspektiv på utvikling av mennesker. Og det gjelder på tvers av Norden, så uansett om du kontakter oss eller våre nordiske kolleger i Sverige eller Danmark, er det de samme høye standardene og velutviklede metodene vi jobber ut i fra.

En dag du sent vil glemme.

Når kunder og kandidater møter opp i våre Assessment og Development Centre er det vår viktigste oppgave å skape trygge og profesjonelle rammer for en utfordrende dag i utviklingens ånd.

Deg gjør vi blant annet ved å informere og briefe grundig på forhånd. I likhet med at vi i god tid utleverer materiale i høy kvalitet og sørger for en sublim service i løpet av dagen.

Plass til kunder og kandidater.

Vi streber alltid etter å skape det lille ekstra for både kunder og kandidater – og hører ofte at vi med stor suksess balanserer vårt fokus på begge gruppene.

Årsaken til suksessen er – i våre øyne – at vi virkelig går langt for å sette et menneskelig og empatisk preg på prosessene. Vi fokuserer alltid på at det skal være en god opplevelse å møte Hudson Nordic. Også selvom man som kandidat ikke får jobben.

Vi holder våre kandidater og kunder i hånden hele veien fra oppstart til avslutning av prosessen.